Khamis, 6 Disember 2012

POST YANG KE 200 (TERMASUK DRAFT)

Gua pun tak tahu mana datangnya angka 200 ni. Gua tengok dekat dashboard blog setakat yang gua belum tulis tadi dah 199. Kalau dikira hitung balik, baru seratus lebih entry. Misteri betul ni. Misteri.

Gua cuba berfikir mengunakan kewarasan buah pelir, mana datang kemalasan gua yang bertimbun ni? Mana datangnya? Kalau dulu masa scene tulis blog tengah hip, tak dan selang 5 minit naik entry baharu dekat dashboard gua.

Ya, masaeloh ni bukan gua sahaja yang terbabit. Bebudak golongan yang dulunya konon pure/true death blogger entah kemana dah pergi tak update update blog.

Ping !

Gua dapat satu akal. Rupanya, bebudak ni tengah sibuk into twitter. Sampai cerita hantu yang patutnya, seeloknya ditulis dalam bentuk karangan, di tulis dalam bentuk perenggan di twitter.

Asshole.

Masing masing taik tuiter termasuk la aku.

Ko pun sama. Sengih sengih pehal?


2 ulasan:

FataMorgana berkata...

saya bekan hantu twitter.. oh ya saya xde twitter

FataMorgana berkata...

*bukan