Isnin, 3 September 2012

MENAYANG PUNGGUNG

Kes menayang punggung ni gua perati dah lama dah. Gua rasa ini adalah perkara yang tidak elok.

Mula mula menayang punggung depan rumah Ambiga. Lepas tu menayang punggung depan gambar Najib. 

Sebagai pemuda rolling stone yang rebel tetapi berwawasan, gua rasa perbuatan ini bukan budaya orang Malaysia. Iyalah, rata rata orang Malaysia ni jubur dah la berkarah. Tak elok langsung nak buat menayang ke orang.

Gua ni pun bengang juga dekat pengetua Sekolah Menengah Sains Raub masa gua kena buang sekolah tanpa demokrasi itu hari, tapi takde la sampai gua menayang punggung dan memijak poster Hadi Mat Daim tu. 

Gua chilled je. Rilek je gua masuk Clifford siap boleh jadi pengawas. Tak pernah pernah seumur hidup gua jadi pengawas, gua jadi pengawas. Power betul gua rasa masa tu bila first time pakai baju biru rambut ada ekor. Kah Kah Kah Kah. 

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mamat rolling batu ni la yang selak kain sapa entah masa kecik kecik dulu..cilaka kecik kecik nafsu dah pesen serupa kuda padi

Alif Amin Othman berkata...

Cilake betul budak ni. Bocor rahsie keh...

Tanpa Nama berkata...

pesen dah noda pindah sekolah. fakiu

Tanpa Nama berkata...

pengetua sains raub tu en. abdullah musa tu ke?