Isnin, 9 Julai 2012

DISYA 2

Gua balik ke Lipis itu hari. Anak anak sedara tengah meruit dekat kampung. Akak gua yang sulung tu beranak anak ke tiga dia. Rumah riuh rendah macam raya. Gua jadi happy. Peh 'happy'.

Sampai rumah dalam pukul 2 pagi, Disya dah terbangun dengar suara gua beri salam. Dalam keadaan suasana pagi begitu, dikucupnya pipi gua bertalu talu. Rindu katanya. Pagi yang syahdu, morning breath anak sedara.

Disya ni umurnya sekarang dah 6 tahun. Dah pandai cakap orang putih sikit sikit. Gua menjamah leggingnya dengan tangan.

'Kakak, did you wear underwear?

'No.'

'Then, you wear spender?'

'Bukan spender la Acu. Kakak pakai panties.'

Gua bungkam. Peh budak djaman sekarang punya bahasa, urban betul.


3 ulasan:

afzan berkata...

perverted acu ini rupanya!

FataMorgana berkata...

betul ler panties, perempuan pakai panties, lelaki spender =)

Alif Amin Othman berkata...

Kahkah kah, cilake abengah. Habis tu yang kome mandikan anak aok tu kira macam mana? pervert juga?