Selasa, 3 April 2012

THE CLOROX

Seminggu dua ni, gua jarang up entry. Bukan gua bosan. Bukan gua takde idea. Bukan juga internet gua kena potong. Bukan itu, bukan ini. Bukan!

Gua bizi ni. Gua ada projek sikit dengan rakan rakan pre-law gua dahulu. Kami tengah berkolobrasi membuat kumpulan gitar rancak ni. Ko jangan main main.

Sekarang, gua tengah into scene menulis lirik dan membuat lagu. Manakala arrangement pulak member gua yang dari Sabah tu punya kerja.

Menulis lagu ni bukan macam menulis entry dekat Panas Punggung ni. Ikut dan mulut aja nak merepek tak tentu hala. Bukan. Menulis lagu ni kena ada kesenian yang halus, kena ada itu, kena ada ini. Kena ada serba serbi kesenian.

Manakala, kesenian mengukir kayu pula boleh tolak tepi.

Sekarang, gua dah siap lima lagu. Semua dah beres sekali dengan arrangement dia. Tinggal nak record aja belum lagi.

Lagi satu, gua nak cari keyboardist. Kalau boleh gadis gadis la tapinya. Free hair adalah priority kami. Muka nak yang licin. Baru senang nak jual. Keh keh keh.

Berminat?

Kontek gua dekat emel alif.amin@ymail.com atau boleh bbm gua. Kah kah kah.

(273A4511)

5 ulasan:

Maira Junoh berkata...

aku setakat alto saxophne on ron (Y)

Alif Amin Othman berkata...

hahaha. orait juga tu,

iKa iVy berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
iKa iVy berkata...

kome boleh jadi vokalis pompuan ala2 group kangen band tuh... kiki

Tanpa Nama berkata...

Wow