Ahad, 11 Disember 2011

BERTUMBUK

Scene bertumbuk ni gua dah lama dah tak into. Tangan pun dah lama tak merasa jadi kebas.

Tadi, gua main rugby. Semasa proses rucking....

-RUCKING-
BUK BUK BUK !!!

Badan gua di tumbuk dari arah belakang. Gua jadi panas hati lalu bangun.

Woi, ape hal ni woi?

Offside bro, offside!

Kalau offside ko tak boleh tepuk je ke? Apesal ko debuk belakang aku gampaa?

Muka lelaki petak tengelam timbul kena tarik kolar dengan gua.

POW POW POW!!!

Seluruh padang jadi kucar kacir. Bola entah kemana, player entah kemana, penonton hilang ke tengah padang. Reff pulak tenggelam timbul tenggelam timbul.

Priittt!!!

'Ko apehal Aron, masuk baru 2 minit dah nak bertumbuk?'-coach.

'Saja. Lama tak bertumbuk' Jawab gua steady sambil minum air jagung keluar padang.

9 ulasan:

FM berkata...

hambik..

izzah berkata...

lu mmg true la Aron!haha

Nor atau Nad berkata...

aaaiihh

Alif Amin Othman berkata...

kekekeke

iznia berkata...

ah dah kena badi kakak ni, asek nak mengganas je keje.

Alif Amin Othman berkata...

kakak? ah shit!

Maira Junoh berkata...

aku dh boleh agak dh ending dia mcm mna

afzan berkata...

gua syak ada org delete gua punya komeng! cilakak.

Alif Amin Othman berkata...

keh rasa, aok komen dekat FB, tapi aok saspek aok komen dekat sini.