Sabtu, 12 November 2011

ABAH POWER

TRAAAA....

Gua menjadi berkerut dahi semasa melayan cerita Kung Fu Cina di peti television. Ah celaka apa 'peti television'. Tak sedap langsung. Ok,... semasa melayan cerita cina dekat TV.

Bunyi yang berdetar parau membuatkan cerita kung fu jadi tak berapa kick! Mak gua juga turut jadi berkerut dahi semasa melipat kain.

TRAAAA...

Gua cuba memanjangkan leher mencari arah bunyi tersebut.

'Bunyi mende tu mak?' 

'Hii... dia ni macam budok kecik!' jawab mak gua separa menjerit sambil menjuihkan bibir kearah ceruk rumah.

Gua nampak Abah steady main helikopter control anak sedara gua yang tertinggal masa balik beraya dengan muka terkerenyih kerenyih pegang remote dalam gelap.

4 ulasan:

Nor atau Nad berkata...

lepas abah ko main
kasi aku pinjam!

izzah berkata...

aku tau kau pun teringin jugak kan??

Alif Amin Othman berkata...

Lepas tu aku tak jadi nak main sebab bateri habis kena bercas.

afzan berkata...

peh, hebat aboh aok yek main helikopter. pusing2 tengah rumah