Khamis, 22 September 2011

DISAPA OLEH ORANG PUTIH

Cuaca di Shah Alam begitu panik. Kejap hujan kejap panas, kejap hujan balik. Tak menentu. Tak macam di Lipis sana, aman damai nyaman.

Oleh kerana iklim di sini yang bergitu havoc, efek pada badan gua yang gentle ni turut terjejas. Tekak gua terasa macam selalu nak kena air.

Gua start motor dan menuju ke Giant depan. Shah Alam lifestyle kalau pakai kereta memang takde stail. Jam satu hal, nak tunggu traffik light kering satu hal. Macam gampang lamanya. Habis dua putung rokok baru boleh jalan balik.

Gua masuk ke pintu utama dengan cara gengster. Tangan huing kanan, huing kiri. Gua perhati di kaunter bayaran orang beratur bukan main panjang. Bentuk macam ular kena palu.

Yang Giant ni lagi satu bangang nak mampus pergi bukak satu kaunter aja apa hal? Dah pukul 5 petang ni woi!

Selesai gua ambil air mineral sais botol minyak saji, gua kena beratur. Di belakang gua turut ada orang beratur. Orang putih. Perempuan. Gua fikir dia dalam grup MILF.

Dia senyum pada gua, gua balas nipis. Selepas tu dia tanya gua itu ini. Gua balas nipis. Lepas tu gua tanya pulak ke dia. Dia balas panjang lebar. Gua berasa seronok kerana dia berpakai separa seksi.

Oleh kerana barisan beratur panjangnya nauzubillah, kami sempat berborak serdehana berat tentang hal hal ekonomi, sastera art, scene ISA dimansuhkan dan perbezaan budaya UK dan Malaysia. Gua berasa excited.

Pung Pang Pung Pang, MILF berborak.

Gua geleng kepala.

Pung Pang Pung Pang, gua berborak.

MILF garu kepala.

Pung Pang Pung Pang, gua berborak lagi.

MILF hangguk kepala.

Pada gua, orang putih ni bukan lah pandai sangat. Ko ingat dia sekolah sains ke masa dia sekolah menengah? Jangan kita ingat dia orang orang putih, semua dia pandai belaka. Kah kah kah! (gelak angkuh)

catitkiri: tapi apa yang penting, gua dapat konfiden untuk sesi berdebat malam nanti.

4 ulasan:

HR berkata...

ye laa encik alif amin....heheh...=P

Azim Idris berkata...

milf, haha

matrik0408 berkata...

MILF tu power bhai. Ketiak putih.

afzan berkata...

peh power power speaking menchester!