Selasa, 14 Jun 2011

BERKIRA KIRA

Sekarang ni gua dah boleh start dah nak beli seluar slack kain licin sama kemeja lengan panjang. Kasut kulit hitam tak payah beli. Memunah duit. Kasut Crock abah gua muat lagi rasanya.

Tapi masalahnya, tuck in. Dah dekat 3 tahun gua tinggal scene tuck in ni. Apa pula cakap member member gua kalau gua tuck in?

Takan gua nak jadi macam Onizuka? Apa pula cakap pengetua? Apa pula cakap member member abah gua?




power juga kalau boleh dress up macam ni

Update: Lupa, gua kena beli pen merah sebatang. Baru sedap nak me-right buku budak.

6 ulasan:

syira_syahirah berkata...

ko nk ke mane pkai smart mcm tu????

Feeqa berkata...

jgn rosak kan anak murid kauuu

Nor atau Nad berkata...

cikgu??????????

adek dah besar berkata...

amoi dekat sini cair cair belaka. hihihi

afzan berkata...

pen merah tu mmg aok kena ada. benda penting dalam profession perguruan. kalau takde, gua syak anak2 murid lu tak respect nanti

nurniyusoff berkata...

mm hot ;)