Khamis, 12 Mei 2011

CEWAH !

Besar nanti, kalau gua dah kaya sikit, gua ingat nak buka mini studio dalam rumah. Gua nak tubuh band 'Anak Beranak' dengan anak anak gua. Biar mereka tau papa diaorang ni power mengalah dari Ahmad Dani. Nanti, gua sebut apa tadi? 'PAPA'? Cewah!

Tepi mini studio tu gua nak buat ruang solat keluarga. Bila time mengaji, kami mengaji. Time sembahyang kami sembahyang.Tapi bila time gua bizikir, anak anak gua berjamming, gua tak teragak agak  berjamming sekali. Cewah!

Tapi masalahnya, team gua nak buat band 'Anak Beranak' ni tak cukup. Bini gua nak anak 2 orang aja. Tapi gua nak lebih. Tak larat nak beranak banyak banyak katanya. Cewah!

Kalau gua kata bini gua ni tak produktif untuk populasi Melayu karang dia merajuk. Yela, kalau dah dua dua orang tu jadi menteri nanti, siapa nak jadi macam gua? Lelaki rebel jalan tak tentu hala. Cewah!

11 ulasan:

FM berkata...

"Tapi bila time gua bizikir, anak anak gua berjamming, gua tak teragak agak berjamming sekali"

itu lawak!

bagus la 2 je... jimat budget, kereta x payah besor2...perhatian boleh bagi lebih..

Feeqa berkata...

hahah, ok lah tu dua. jgn dua2 gila mcm kau sudaaah. keke

adek dah besar berkata...

ok ok. Gua faham. Anak 2 aja.

Memang lu orang tak faham Kelakian gua ni.

Tila Shakeri berkata...

anak 2 org je??? ape barang??? gagaga.

izzah berkata...

nama band tak komersial lgsg!!haha

adek dah besar berkata...

sabar dulu tila.

Gua saja malas tunjuk power. keh keh keh

Tanpa Nama berkata...

2 anak jew kew???bkn 5??hahahahha...penipu sudah...=P

Azim Idris berkata...

"Yela, kalau dah dua dua orang tu jadi menteri nanti, siapa nak jadi macam gua? Lelaki rebel jalan tak tentu hala. Cewah!"

statement plg gampang... hahahha

~~NAnA AweXgY~~ berkata...

anak beranak tu x bezz tmbh ckit,,anak beranak kechau

afzan berkata...

bende ni jadk fenomena beberapa bulan yg lalu. aok baru nak terasa guna. chewah!

nurdalila mohamed berkata...

bini ko nak 2je anak? eh....sikit sgt tu weyh....nk buat band tak cukup anak beranak.
hahahahahah