Jumaat, 1 April 2011

APRIL FOOL tak APRIL FOOL !!!


Sepatutnya gua dah boleh jengok mak abah gua di Lipis semalam. Pasal hari ni (Jumaat) tiada kelas.

Sementara gua tengah setting kepala hotak nak perkena sambal itang dengan nasi panas di kampung nanti, tiba tiba ada mesej masuk.

Tring trung...

'salam. bsok kelas law pukul 6-8 pm. miss nk bt kelas ganti'

Gua hempas henpon atas tilam. Celaka!

* * * * * * * *


Lepas gua makan tengah hari tadi, ya baru tadi, ada 1 mesej masuk.

Tring trung....

Selepas gua selesai baca isi mesej itu, gua jadi ketar kepala.

Ah malas la gua nak bercerita panjang. Asyik asyik kelas cancel aja. Deng!

5 ulasan:

FaMouS berkata...

kesian aaron

azim idris berkata...

uitm di hatiku la katekan

adek dah besar berkata...

hehehe, gua asyik kena tipu lagi. lagi. LAGI LAGI DAN LAGI!

afzan berkata...

ni la keje gomen, asyik makan gaji buta je. keh keh keh!

adek dah besar berkata...

pensyarah UTM tu goner gamaknya?