Khamis, 31 Mac 2011

SETAHUN

-Tak sangka. Pejam celik, pejam celik, pejam dah setahun dah saya berkecimpung dalam arena blogging ini.

Peh, ayat macam ayat orang kena interview. Sumpah geli. Macam gampang!

Ok, Ok. dah setahun dah rupanya usia Panas Punggung ni. Nanti kalau dia dah umur baya baya budak pra-sekolah, gua ingat nak hantar dekat taska yang bukan sekadar ada nyanyi lagu 'papa ku pulang dari kota..' tapi yang jenis ada mengaji mengaji, kenal huruf alif ba ta, ajar ilmu tarekat dan belajar ilmu usuludin. Baru lengkap ilmu dunia akhirat.

Sekian.  

10 ulasan:

arm nomi berkata...

tahniah aaron,, ^^

adek dah besar berkata...

tengs...

FaMouS berkata...

tahniah! dh dua thn gak saya kenal aaron

adek dah besar berkata...

hehehe.

tahniah pada ko sebab boleh tahan kawan dengan aron.

Feeqa berkata...

setahun weh? x sangka gila

adek dah besar berkata...

gua pun sama.

N A N a t O berkata...

giler maju....

afzan berkata...

org kalau bercinta bila 1st anniversary berbelanja bagai. jadik lu bila nak belanja gua ni?

adek dah besar berkata...

ok, bagi no akaun maybank lu. bagi!
gua belanja tak banyakk cerita!

adek dah besar berkata...

ok, bagi no akaun maybank lu. bagi!
gua belanja tak banyakk cerita!