Jumaat, 4 Mac 2011

PENING Pening. Pening. Pening. Pening. Fenin!

Pening la. Adui... pening la. Muda muda lagi dah kena penyakit pening. Kesian....

Tak faham betul gua. Amenda yang dipeningkan pun gua tak tahu. Ya Allah ya Rabi.

Adakah gua tak makan nasik dari semalam?

Adakah gua terkena penyakit keturunan pening?

Adakah gua berkelahi dengan makwe?

Haisyh....pening la. Diulangi. Pening. Pening. Pening. Pening. Fenin!

Gua tak tahu nak berkongsi cerita ni dengan siapa.

Pening. Pening. Pening. Pening. Fenin!

5 ulasan:

N A N a t O berkata...

kenapa ngn lu?kongsi ngn wa la...beramuk ngn sapa plak nih?

FaMouS berkata...

apa cer ni? cerita la..

DOLCEshasha berkata...

sabar la abang yep! jngn nak feningg sgt, ktrg ada. hikhik

afzan berkata...

sape dolceshasha ni? boleh timbul syak wasangka ni. hehe

adek dah besar berkata...

terima kasih kepada yang concern.

afzan, aok jangan nak buat spekulasi tak tentu.