Selasa, 22 Mac 2011

KITA ADA MASALAH BESAR NI

0000
Ada satu panggilan masuk telefon gua.

' Hello, Aron...kita ada masalah besar ni!'

'Hah, ada apa hal?'

'Laptop, laptop aku kena virus. Presentation kita kena buat semula.'

' Bangang!'

POW!

Gua letak gangang. Besok nak present ni. Malam ni pulak kena virus. Pukul 11.59 tadi. Cantik tak? Bangang! Takde otak. Bangkai. Barai!

Pagi pagi buta tu, gua, Mat Amin, Fakrul tersengguk sengguk depan lapop dalam bilik stadi. Tak pernah pernah masuk bilik stadi, masuk bilik stadi.

0400
Gua masuk bilik dengan muka lunyai. Sebelum tidur, gua mesej makwe supaya 'please, please, please' gerak gua pukul 7 dalam keadaan apa sekalipun.

0840
Gua berjalan laju macam orang lambat masuk kelas 10 minit. Dalam dada gua berdebar jenis tak tahu berdebar macam mana. Kejap lagi nak present ni.

Gua tengok budak kelas tak macam  biasa biasa. Tak macam budak budak U. Macam budak budak sekolah rendah time rehat dekat kantin.

'Assalamualikum prof, kelas takde ke hari ni?'

' Eh, saya dekat UUM sekarang ni. Tengah ada seminar ni.'

Pffffffftttttttttt!!!!!

catitkiri: sekarang gua nak tido. nak protes tido seminggu!

9 ulasan:

fm berkata...

sabor jelah!

•myraSHJ• berkata...

mcm biasalh aroon kan ??

adek dah besar berkata...

fm: sabar tu subur, tak sabar masuk kubur.

adek dah besar berkata...

mairah, masuk kali ni dah tak terkira dah gua kena tipu dengan cikgu gua! cis!

izzah berkata...

waaa,kire kene kencing la ni.

adek dah besar berkata...

dah berapa kali kena kencing gua pun tak tahu fizah!

Feeqa berkata...

fizah pun boleeeh ;p

aku dok byg kan kau nyanyi lagu please please please tu. haha

adek dah besar berkata...

bangang! hehehe

it'S mE!! berkata...

padan muke...hahahah