Jumaat, 11 Mac 2011

KALAU DAH JODOH TAK KEMANA

Benarlah kata orang tua tua. Kalau jodoh tak kemana.

Kali ni henset gua hilang lagi. 2 kali berturut turut dalam masa sebulan. Ops, sebenarnya, 3 kali. Yang sekali tu gua perasan sendiri henset gua tertinggal atas motor.

Entah la. Dulu penyakit pening. Sekarang penyakit lupa. Epidemik. Lupa, lupa, lupa!

Entah apa ubat lupa nak makan gua pun tak tahu. Ada orang kata makan pucuk semalu tak habis layu lagi. Kalau dah layu, memang barai. Dari lupa lupa terus ke lupa lupa lupa lupa lupa.

Ok, dulu makwe yang jumpa. Sekarang pakwe yang jumpa. Tapi, bagi hemat gua dia ni er...err...errr... Ah pandai pandai la lu nilai sendiri. Nah ambik ko. KLIK sini.

Trimas Haziq!

8 ulasan:

N A N a t O berkata...

argh...bkn lupa...pana..pana...pana....ye dok?

FaMouS berkata...

hilang lg ke?

afzan berkata...

satu je gua nak remind. jangan roro ilang sudah
boleh hilang pedoman jadinya!

adek dah besar berkata...

nanato: entah la, memang pana gamaknya. mesteri betul

adek dah besar berkata...

Famous: hilang hilang. nasib baik ada orang kenal henset aku tu.

adek dah besar berkata...

afzan: er er er.... ahh... aok ni suka bagi komen kontrobersi.

Hazique Mirza berkata...

pantek ko!...hahahahahha

iKa iVy berkata...

awok ni kalau tak hilang hp tu mmg tak soh... ingat lg masa nak g lepih, boleh letak hp atas spoiler kete tak sekoloh kome tu... nasib benti kat shell,tahan la tak jatuh... macam2 hal budok ni... main lg goreng2 semut masa kecik dulu... kan da lupa