Khamis, 6 Januari 2011

MASUK U TAPI MACAM SEKOLAH

1. Semalam kenapa kena ada taklimat pengetua?

2. Kenapa kena ada lapar?

3. Kenapa kena ada 1 kedai runcit?

4. Kenapa kena ada ramai orang?

5. Kenapa kena ada beratur huruf S?


Gua pegang nasi lemak dengan air oren. Gua pegang lima ringgit sekeping.

' adik, beratur dulu' tegur akak cashier.

' eh, kena beratur ye. Sori tak perasan.'

Gua pandang seluruh pelusuk kedai, budak budak beratur macam gampang panjang. Dah jadi bentuk ular.

Gua pandang hujung barisan.Sampai ke muka pintu kedai budak beratur. Kira kira 50-80 orang memang tak lari la yang nak membayar.

Itu hal semalam.

Sekarang baru gua ingat, semalam punya nasi lemak dengan air oren tak berbayar lagi. Jadi gua nak bayar.

Jadi, gua berenti menulis entri.

keh keh keh.

8 ulasan:

•myraSHJ• berkata...

ceeet !!

izzah berkata...

aku dengar jgk cerite psl smalam..
sadis pun ade..
tragis!!

Feeqa berkata...

apa cerita smlm? o_O
tu lah, nama je gaya dok U -_____-

adek dah besar berkata...

@myra: amacam cita cita?

adek dah besar berkata...

@izzah: amendanya cerita?

adek dah besar berkata...

@feeqa: cilaka betul. tempat berhimpit himpit

afzan berkata...

taknak himpit, taknak beratur mai SP la wey

YusRa berkata...

follow me back
www.yusrasuperstar.blogspot.com
im here