Rabu, 27 Oktober 2010

Sekuel METROPO-LIPIS-TAN


sekali lagi gambar ini digunakan

TANG TANG TANG TANG

'Alah lampu merah la pulak. Gampang betul'

Gua cuba mengomel kerana pecutan tenggiling hitam gua mula menurun.

'Motor ni kalau naik berdua ginilah gayanya'

Gua cuba perlahankan volume suara ke tahap 1. Takut Fahmi berkecil hati. Tiba tiba mata gua tertancap pada sebuah tenggiling berjenama nasional mirip member sejawatan gua dahulu.

'Eh Boy, aok kerja di mana sekarang? Pakai semat semat gaya orang kerja bank.'

TANG TANG TANG KELENTANG

'Haaa?'

Boy jadi tak dengar sebab bunyi ekzoz membingitkan telinga.

'Aok kerja di mana sekarang?'

'Majlis!'

'Owh'

PRAAAUUUUUWWWW.......

Gua dan Fahmi terus memecut meninggalkan pekerja Majlis Daerah Lipis (MDL) itu. Gua mula jadi tersenyum senyum.

3 ulasan:

adek dah besar berkata...

ceh... baru gua boleh komen....
cilakak orang Majlis!
nye hacked post nie tak bagi orang beri komentar...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

berbaukah orang majlis itu ... tanya aku jujur bersebab

adek dah besar berkata...

lu kelik link dekat MDL tu dulu.. baru tahu tahap king punya bau org MDL... (majlis) keh keh keh!