Jumaat, 6 Ogos 2010

TANDAS, KENAPA KAU TAK SIMPAN RAHSIA?



saja nak kasi menaik

Perut gua mula memulas. Biasa la pagi pagi. Memang dah time. Lalu, gua bangun sarung selipar asadi milik Penghulu Naim. Tuju ke tandas.

Tak sampai setengah minit, baru nak panas punggung gua patah balik tak banyak kira. Perut gua terus jadi tak solid nak memerut. Gua mengeluh.


'hurm... memang payah kalau orang dah tau tandas feveret aku. Soya betul!'

7 ulasan:

afzan berkata...

jamban ni memang rare
kalau jual kat blackmarket ada harga ni

adek dah besar berkata...

berapa sekati?
pasar besar tampoi nak tak?
cadang nak tolak

N A N a t O berkata...

haha...da terkancus nak memerut kan..

adek dah besar berkata...

cilakak... rahsia terbongkar... binawe punya makhluk tuala biru!

afzan berkata...

dengar kata diorg mmg nak pakai jamban tu
nanti gua cuba usulkan

Tanpa Nama berkata...

oit.... gmbo aku ne????

adek dah besar berkata...

lu nie sapa pulak anon!???