Jumaat, 6 Ogos 2010

RASA NAK LIBAS PAKAI KAKI


Mula mula muka gangster habis. Macam nak ajak beperang jer muka. Alih alih masuk bilik kol kolar biru.

Kepada BRADER yang bajek brader semalam, gua nak pesan. Nak ajak 'bersembang' jom la depan depan. Tak payah nak menyalak nyalak dari depan bilik lu tu. Macam budak sekolah menengah baru nak up. Nie gua dah ajak depan depan yang lu pergi panggil pak guard tu apahal?

Mula la buat muka sayur je depan pak guard. Terus muka lari tune jadi muka budak layan Nur Kasih. Cakap pun susun susun baris.Kepit kepit kaki. Tak true langsung. Tak bengis!

Haa... kan sekarang hidup lu dah tak tenteram!


muka lagi layu dari yap choi ni

catitkiri: takde pasal cari pasal pulak.

8 ulasan:

adek dah besar berkata...

semalam memang gua berangin sikit!

N A N a t O berkata...

knp ngn kamu babe?

adek dah besar berkata...

semlam ada budak tunjuk hero.
sekali jadi macam kek hero 3o sen jer...
phui!

azmy shafiq berkata...

dah lama gua tk libas orang!

adek dah besar berkata...

lain kali gua ajak lu tibai budak 2...

DOLCEshasha berkata...

siap panggil pak guard ? apa hal ntah mamat tuh . haha

adek dah besar berkata...

saja nak buat kepala syasya... mula mula macam berani..
GIPaNG!

afzan berkata...

gua syak dia berani2 takut je tu