Selasa, 3 Ogos 2010

TAK RELEVANT

Mata gua ni dah rasa macam kena tarik dek tali tangsi jer. Menurun jer. Merunduk tunduk. Mengantuk kantuk....

Aaahh... Apa pulak kena mengena subjek ekonomi dengan jurusan undang undang?
Tak significant langsung!
Phui!

rosak dah gamaknya kalkulator saintifik ni asyik asyik 'syntax error' jer.
CIS!

10 ulasan:

FeeQa berkata...

aku pun pelik, apa kaitan nya. -.-''

natasya berkata...

HAHAHAHAHAHAHA~~~
aku lagi best....ape kene mengena LAW dgan akaun????lalalalalala~~

DOLCEshasha berkata...

weyh , sabaq ahh . nak abes sem dah nih . nak taknak , kena gak blaja econs tuh .

adek dah besar berkata...

binasa...
ekons ekons....
malu kaweh weh demeh!!!
(slanga lipisan pahang)

•myraSHJ• berkata...

aku lg teruk,
klkltor ta pena di ON.
hailoh

adek dah besar berkata...

hahaha...
itu memg betul2 hailoh...
lagi teruk dari ikan kerapu perangai nya!

nadirah_nor berkata...

kenapa???? kenapa???!!!
*sambil tarik rambot -..-

adek dah besar berkata...

aahh sudah la budak noor nie..
haha... aku jawab merapu jer semalam kut..
cilakak!!!

hakimfaridzul berkata...

bahahahahaha, sabaq je la...

dah nak hujung sem dah~

wakakakaka

afzan berkata...

buang masa gua membacanya
tak relevant langsung
rasa nak bagi penyepak je