Khamis, 1 Julai 2010

WORLD CUP

30 Jun 2010

sedang gua enak berjalan jalan...

'Aron, Aron....' sambil terkerenyih kerenyih macam kerang busuk.

gua senyum.

sedang gua enak berjalan jalan...


"hai Aron, semat nampak. macam orang kaya.'


gua senyum.gua sambung jalan.
sedang gua enak berjalan jalan...

'Aron, nak sikit?' sambil hulur cekedis perisa keju.

gua senyum sambil raba cekedis dalam plastik. gua ucap terima kasih.
sedang gua enak berjalan jalan...

'halo member. bila mau open table?' melambai lambai dari jarak 400 meter.

gua senyum sambil buat buat tak nampak.
sedang gua enak berjalan jalan...

'woi TJ. malam nie boleh laa belanja haa. tak luak pun duit hang tu'

gua senyum sambil gengam penumbuk.
sedang gua enak berjalan jalan...

gua jadi hairan. apasal mesti ada yang memuji muji gua, paling tidak pun hai hai gua. semua orang yang gua jumpa mesti memberikan reaksi positif. 3-4 langkah gua disela dengan sanjungan. ini pun gua diskaun cerita cerita tadi, bayangkan laa dari kelas gua ke asrama lebih kurang 1453 langkah gua kena menapak. ini bermakna ada lagi 484.333 story lagi gua tak bukak.

mata gua tertancap pada Botak. bokie gua malam semalam. Botak panggil gua masuk bilik. pung pang pung pang kejap. gua keluar bilik. dan segala persoalan yang bermain dalam geliga gua tadi terjawab.

padan muka korang, nak nak si Abah,(bukan abah gua haa, tapi member gua) siap letak 3 tapak lagi tu. 1 pun tak kena. kuang kuang kuang. siapa suruh tak tikam 1-0. gua puas. poket gua penuh. terima kasih David Villa. terima kasih Sepanyol.

catitkiri: gua mula memikirkan kerjaya masa hadapan.


4 ulasan:

*yOko* berkata...

nak jadi tukang tilik ker??
hahahah..

DOLCEshasha berkata...

ahhha , aku pun tgh pikir kerjaya masa depan nih .

•myraSHJ• berkata...

owh,
ni keje ko ea?
ptot cm hapa nta
ble tgok bola.
HAHA (:

adek dah besar berkata...

jangan fikir masa depan yang semakin malap...