Khamis, 29 April 2010

KERJA


sejak gua kerja area area perhotelan nie, gua mudah jadi Hulk Hogan. tangan ada urat selirat, muka berkerut, kolar gua kasi naik atas. nasib baik gua tak pakai bangle besi jer lagi macam itu abang abang pasar besar Tampoi. kalau tak memang 'bro' abis gua. pantang ada yang tak in sikit gua mudah jadi carut barut. ada yang sound, gua balas pakai kaki. yang maki, gua balas pakai kuali. yang cakap banyak, senduk stanby tepi pipi. kadang kadang ayam berkokok pun gua jadi sadis.

tapi tadi gua boleh cool sikit. dapat setengah ratus free free brader bonzer bagi. gua angkat tangan, ucap terima kasih sama itu datuk. saja gua malas nak salam. takut beliau angkat kaki. bonzer dia bukan boleh harap pun. gua jeling sepam, terabur sarung kasut.

not biru gua kuncup sampai basah. lipat baik baik. bucu bertemu bucu. baru kemas. gua simpan dalam poket.

besok gua nak datang lewat sikit. pasal gua dah kaya sikit.

2 ulasan:

hana.rihan@yahoo.com berkata...

lawak lar..

adek dah besar berkata...

hahaha... yekew... tQ sangat... enjoy!